f

qitu ja qet shkrimin qe ta qoj edhe save okej tane me postu qet tani sen sposton kjo del e bloger mas 2-3 dite tu rritet kliku ahaa okej pra

Thursday, August 2, 2012

Prince Double H Diss Unikkatilit - ComingSoon Tekst.


T'fala prej Hysenit
Cilit Hysen??
Q'ai qe viktimen pe shtin me leh si qen
Q'ai qe para publikut e knon ne refren
Per arsye se Donikes gllubi hala pi dhem

Q'ai qe me ni diss ta ka bo jeten monoton
Q'ai qe pinookio tka thon edhe pinokio ke mu kon
Q'ai qe 13 vjet stka lon me ardh ne venin ton

Q'ai qe qe knoh per gjihad e 100% osht Muslim 
Q'ai qe ni dit ka me ta lon djalin jetim

Q'ai qe si ne kang si realitet osht fitus
Q'ai qe tka shti me marr ma shum sigurim ne koncert sesa shikus

Q'ai qe donika ja ka lan emnin maniken e simpatik
e ti je ai qe kurr se shplon ftyren e se hek kapuqin ne publik

Q'ai qe sdi sa her--po te lyp face to face mi dal fer

Q'ai qe fansat i ka keit burra gati me vdek sikur per gjihad- o fllesh
e jo si tut ka 12 vjec qe sdin a o ma ron ni kg heker a ni kg lesh

Q'ai qe se ban repin per fam, se si duhet fama e shqiptaris
Q'ai qe e ban repin me i udhzu rinin ne rrugen e mirsis

Q'ai q'ai q'ai jo si qaji qe pihet
po q'ai sikur kur nana prej babes te q...het

E din keit kush osht maestro per Gjihad
shqipfolsat si ta shohin cooming soon ja nis me i fry fllad

Se ni Princ e ka ba nana e njo ka me met
jo sa egziston repi po sa t'egziston kjo jet;);)

Love love love and love for Prince Dreenica
nese sosen plumat per armiqt ja nis me preh me sakica;)